Ga naar de inhoud

HR medewerker (32-38 uur)

  • 32-38 uur
  • HBO, MBO
  • HR medewerker
  • Centraal Bureau

Ben jij administratief sterk, werk je graag zelfstandig én voel je je thuis in een klein en betrokken team? Zorg jij ervoor dat de HR-administratie altijd op orde is en denk je graag mee over het verbeteren van processen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bij SHG zijn we op zoek naar een ervaren en enthousiaste HR medewerker die verantwoordelijk is voor een goed georganiseerde personeelsadministratie. In deze rol ben jij de spil in het HR-proces: je behoudt het overzicht, zorgt dat zaken op tijd en correct worden afgehandeld en draagt bij aan de verdere ontwikkeling van onze HR-structuur. Je krijgt veel ruimte om je werk zelfstandig in te richten, maar werkt nauw samen met de HR coördinator en de HR recruitment medewerker.

Wie zijn wij? – SHG in het kort

Stichting Haagse Gezondheidscentra (SHG) is een non-profit stichting die zich via haar acht gezondheidscentra en zes apotheken inzet voor de gezondheid van inwoners in Den Haag. Ons Centraal Bureau ondersteunt de locaties, zodat zij zich volledig kunnen richten op hun patiënten. Samen voor Haagse Gezondheid!

Centraal Bureau

Het Centraal Bureau van Stichting Haagse Gezondheidscentra (SHG), gevestigd in Rijswijk, ondersteunt de gezondheidscentra en apotheken die onder SHG vallen. Hier worden strategische beslissingen genomen, financiële en HR processen beheerd, en ondersteuning geboden op gebied van ICT, facilitair, kwaliteit en communicatie aan de locaties en zorgprofessionals.

Wat ga je doen?

Als HR medewerker bij SHG zorg jij ervoor dat onze HR-administratie zorgvuldig en gestructureerd verloopt. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en organisatorische taken binnen het HR-vakgebied. Jij houdt van overzicht, brengt structuur aan waar nodig en krijgt energie van het verbeteren van processen. Veel van onze HR-processen zijn nog in ontwikkeling, dus jouw ervaring en ideeën zijn van harte welkom om samen stappen te zetten richting een efficiënte en toekomstbestendige werkwijze.

Je houdt je onder andere bezig met:

  • Het beheren van personeelsdossiers en verwerken van mutaties in het HR-systeem (AFAS).
  • Opstellen en verwerken van arbeidsovereenkomsten en overige HR-documenten.
  • Het beheren van de HR-mailbox en fungeren als eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden bij vragen over HR-processen en personeelsregelingen.
  • Tijdig en correct doorgeven van mutaties aan de salarisadministratie en andere instanties.
  • Het bewaken van termijnen, zoals einde contracten, verzuimacties en jubilea.
  • Meedenken en helpen bij het optimaliseren en structureren van bestaande HR-processen.
  • Ondersteunen bij HR-projecten.
  • Signaleren van verbeterpunten en actief bijdragen aan een efficiënte HR-administratie.

Dit bieden wij jou

  • Uitdaging: Een dynamische en afwisselende functie waarin je bijdraagt aan een organisatie met maatschappelijke impact.
  • Salaris: Een marktconform salaris volgens de CAO Huisartsenzorg, schaal 6, variërend tussen € 3.243,- en € 4.383,- bruto per maand en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Contract: Een jaarcontract voor 32-38 uur per week met uitzicht op verlenging.
  • Vakantiedagen: 20 wettelijke vakantiedagen, 5 bovenwettelijke vakantiedagen en 20 uur persoonlijk levensfasebudget (bij fulltime dienstverband).
  • Pensioen: Opbouw via het Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW), waarbij SHG 50% van de premie voor haar rekening neemt.
  • Reiskostenvergoeding: Bij een reisafstand van meer dan 5 km ontvang je een vergoeding van € 0,23 per kilometer, met een maximum van 50 km enkele reis.
  • Fijne werksfeer: Je komt terecht in een collegiaal team waarin samenwerking en betrokkenheid centraal staan.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een collega die zich herkent in het volgende profiel:

  • Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van HRM, administratie of een vergelijkbare richting.
  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare HR-functie en bent bekend met het nauwkeurig uitvoeren van HR-administratie.
  • Je werkt zelfstandig, gestructureerd en denkt proactief in oplossingen.
  • Je bent digitaal vaardig en hebt bij voorkeur ervaring met AFAS.
  • Je kunt goed prioriteiten stellen en bewaakt meerdere deadlines tegelijk.
  • Je vindt het leuk om in een dynamische, zorggerichte organisatie te werken waarin geen dag hetzelfde is.
  • Je bent servicegericht, betrouwbaar en communiceert helder en vriendelijk met collega’s op alle niveaus.

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan op de functie via ons online sollicitatieformulier onderaan deze pagina en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vragen? Neem dan contact op met onze HR recruitment medewerker Laura Driessen. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Hoe verder?

Benieuwd hoe het proces er verder uitziet? Dit kan je verwachten.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Er zijn nog meer interessante vacatures:

Doktersassistente Spoorwijk

  • 24-32 uur, 32-38 uur
  • MBO
  • Doktersassistent(e)
  • Spoorwijk

POH-Somatiek – Veenland & Leidschenveen

  • 0-16 uur, 16-24 uur, 24-32 uur, 32-38 uur
  • HBO
  • Praktijkondersteuner Somatiek
  • Leidschenveen, Veenland

Financieel Administratief Medewerker – 32 uur

  • 24-32 uur, 32-38 uur
  • MBO
  • Administratief medewerker
  • Centraal Bureau